15 juni 2012

Träningsglädje kallas de nog

Idag packade jag färdigt väskorna,
Samlade ihop diverse träningsprylar och stängde ytterdörren hemma hos min syster för idag var sista dagen i Stockholm.
- För den här gången, inte för alltid.

Jag har varit i Stockholm i tre veckor nu och det har satt sina spår.
Jag har lärt känna en mängd underbara träningsnördar (precis som jag) och med dem har jag delat min vardag de här veckorna.
Vi har tillsammans gått igenom både glädje och sorg, under denna intensiva utbildning.

Det känns konstigt att säga det men jag saknar faktiskt Fystesterna, saknar maxstyrketesterna,
saknar de stenhårda intervallerna,
saknar matlådelivet (hur tarvligt det än låter).
Främst saknar jag alla timmar i gymmet när vi svettats och tränat tillsammans.
Vi har stöttat varandra när det varit tufft och skrattat oss igenom många härliga dagar.

Så tack mina underbara PT-kollegor, tack mina storasystrar för allt stöd, umgänge och för boende.
Tack mina klasskamrater för upplevelserna jag delat med er,
De är ovärderliga.

Tack till utbildningsteamet på The Academy, som utbildat mig och även förmedlat en känsla, svår att beskriva.
Träningsglädje kallas den nog :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar