30 juli 2012

5 km snabbdistans

Har precis avverkat 5 km snabbdistans.
Ville veta vad jag ligger på för tid på halvmilen för att kunna köra hårdare mot milen, tjejmilen är ju snart här förtusan!

Jag vet att det inte är optimalt att springa två dagar efter varandra men ibland får man kompromissa när man har världens löpsug och verkligen behöver den där köttande, brännande känslan.

Dessutom sprang jag inte samma typ av pass idag utan igår var det intervaller som gällde och idag körde jag snabbdistans :-)

Benen var en aning sega men jag körde skiten ur dem ändå! antagligen berodde segheten på gårdagens intervaller

Kalla vindar blåste mot mitt svettiga nylle och svalkade skönt!

Nu väntar dusch, lunch och sen ska jag hem till pappsen för att dricka kaffe och snacka lite strunt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar