22 juli 2012

Lyxigt

Hade en riktigt rolig kväll igår, var på en sjuk hemmafest där det spelades olika drinking-games för fullt och skrattades om vartannat. Kvällen fortsatte sedan nere på parken, vi dansade järnet och jag skrattade och sjöng med i låtarna så jag tappade rösten och gick hem med en härligt kraxande whiskey-röst.
Episk kväll på alla sätt, vi kom i säng vid fyra snåret.

Idag vaknade jag och kände mig oförskämt fräsch och glad så det blev inget "dagen-efter-kvällen-före-moment som jag hade förväntat mig, lyxigt ;-)

Har bara tagit dagen som den kommit idag, inte gjort många knop, glidit omkring i sköna mjukisbyxor och bara myst, druckit kaffe i mängder och haft söndag helt enkelt.

På kvällen så röck det ändå lite extra i rastlös-nerven så då blev det en promenad till Coop för veckohandling, skönt promenad på 4,5 km i härligt tempo och lite extra belastning på hemvägen i form av tunga matkassar :) vardagsträning som denna känns lämplig då man inte ska handla allt för mycket.
Har svag träningsvärk i benen efter gårdagen också, dansade hårt jag och brudarna ;-)

Nu ska jag bänka mig i tvsoffan med en filt, en kopp te och lite kvällis innan sängen ropar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar