14 augusti 2012

This is semester

Min dag började med huvudvärk men ersattes med stora leendet vid frukostbordet då jag fick sjunga lite och mysa med systerdottern. Hjärtat smälter när hon pekar, leker och pratar med mig. Dessutom växer hon så himla fort, läskigt fort.
Underbara unge!

Dagen har spenderats med världens bästa grabb, ätit thaibuffeé där jag lyckades trycka i mig kopiösa mängder sushi och vårrullar, så himla gott men fick världens matkoma(!) not so nice.
Så vi hängde kvar lite och tog en kaffe innan det var dags för dagens bästa händelse - GRÖNA LUND!

Väl där åkte vi alla berg & dalbanor, utmanade varandra i att skjuta luftgevär, spelade på chokladjul & avslutade med att åka fritt fall tillsammans.
Gick från grönan med den största adrenalinkicken och ett lyckorus utan dess like :-)

Sen blev det middag på mysigaste stället, gött. Avrundade med ett gott iste och lite struntprat på ett fik. Vardagslyx i all ära.

This is semester!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar