15 september 2012

Dagsformen + underbart ögonblick

God morgon (eller god förmiddag för er morgonpigga..)

Jag har precis kommit in från en mysig morgonpromenad, nu ska jag mumsa på mina 4 kokta ägg och 2 kiwis, samt dricka en balja kaffe.
Helgfrukost är mysigt även om den inte ser jätte annorlunda ut från det jag äter på vardagarna :-)

Jag glömde skriva igår om att jag efter mitt core-gruppträningspass pratade med instruktören. Jag sa att jag äe glad för att jag lärt mig så mycket om tekniken i olika övningar genom att jag utbildat mig till personlig tränare.
Hon höll med och sa att hon sett nu att jag hade förbättrat min teknik i flera övningar. Vi diskuterade även viten av att träna de allra djupaste magmusklerna för att orka köra tunga basövningar osv.
Det märktes att vi delade Träningsintresset för vi pratade nästan i mun på varandra ;-)
Sen frågade hon
"- men du är alltså färdig personlig tränare nu? Vad är planerna inför framtiden då?
Jag: jag vet inte riktigt, det har varit så mycket med studier och jobb så jag försöker landa lite i allt nu när det blivit lugnare.
Hon: om du är intresserad, så borde du prata med vår träningskoordinator här om att börja instruera pass hos oss. Jag menar, du har verkligen en sådan gedigen utbildning så den borde du använda dig av!"
Jag: ja, jo, kanske skulle göra det då.."
Hon: Det MÅSTE du! Jag tror på dig"
Jag: okej, jag ska fundera på det. :-)

Sen sa vi trevlig helg och jag gick hem svävandes på moln, fatta att min favoritinstruktör sa så till mig (!!!) helt underbart härlig känsla.
Just nu har jag dock inte tid för att börja ett nytt jobb, jag ska strax börja studera till Lic. Kostrådgivare, men sen kanske.. Ska suga lite mer på den här karamellen så får vi se vad framtiden bjuder på :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar