26 september 2012

Det här med musik..

Idag regnar det ute, jag hatar verkligen regnväder så jag försöker boosta mitt humör med bra musik istället.

Just nu är det en väldigt blandad kompott av olika musikstilar som härjar ur mina högtalare.
Musik är rena honungen för själen då jag är ledsen eller på dåligt humör.
Jag har väldigt många minnen kopplade till specifika låtar eller artister.
Det kan påminna mig om både bra och dåliga perioder i mitt liv, då kanske ni förstår hur pass mycket musiken påverkar mig.

Måste skaffa en sån där "dockningsstation" att placera min IPhone i hemma. Ni vet en sån där högtalare som du placerar telefonen i och då kommer dina sp0tifylåtar ut ur den stora högtalaren istället.
Till för att få bättre ljud.

Här är några av favoriterna;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar