17 oktober 2012

Ett nytt äventyr

Nu är det dags igen, 4 månader sen sist. Jag sitter på bussen, mot huvudstaden för att spendera några dagar i skolbänken.

Sist jag var iväg och pluggade blev jag Lic. personlig tränare, det var i Juni.
Då pågick utbildningen 14 dagar i sträck.

Nu är det Lic. Kostrådgivare som är målet och som tur är, så är utbildningen uppdelad i två faser.
Så i helgen (torsdag-lördagkväll) läser jag första delen av utbildningen.
Spännande!


Jag känner mig förberedd och är väldigt förväntansfull på att få sätta tänderna i materialet. Kommer även träffa några "klasskompisar" från tidigare utbildningssteg, det ser jag fram emot.

Skolan börjar imorgonbitti så idag ska jag bara kramas med mina fina systrar och min älskade systerdotter Molly.
Bor där under utbildningen, lämpligt med studier och myshäng med familj på samma gång :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar