5 oktober 2012

Finfredag

God förmiddag!

Jag startade min fredag med en skön morgonpromenad i gråvädret.
Med bra musik och sköna promenadskor kan det inte bli mer rätt!

Har landat i soffan nu, tänt ljus, druckit te och ätit god frukost. Höstmys i all ära.

Snart väntar ett besök hos frisören och idag är det inte jag som bestämmer hur mitt barr ska se ut utan hon har fria tyglar.
Varför? För att imorgon ska jag gå hårmodell för den salong jag klipper mig hos, kommer bli superkul men jag är riktigt nervös ska ni veta. Har aldrig gjort något sånt tidigare men jag tycker om att utmana mig själv, testa saker jag är lite rädd för, det gör att jag växer som person.

Idag ska jag öva mig på att gå i klackskor inför morgondagens visningar. Det blir en redig utmaning för denna sneakersbrud ;-)

Nej nu ska här pluggas lite inför kostrådgivarutbildningen som snart drar igång :-) ha en fortsatt fin fredag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar