20 oktober 2012

Gårdagen

Gårdagen bjöd på träning innan plugget eftersom jag vaknade 05;00 igen... Vet inte vad det är med mig, men då var jag pigg.
Drog till skolan och tränade tidigt av samma anledning, biceps/mage fick sig en dos fastän jag redan hade kört dem en gång tidigare i veckan.

Upplägget såg ut såhär;
Skivstångscurl 5 set, Hammercurls 5 set, 4set Triple-x med KB, 3 tunga set Facepulls, 100 st Foamroller, 50 st Plankan på boll m benindrag,
50 st Russian twists med KB,
Plankan på boll med raka armar minuter 2 minuter.

Hela kroppen är sliten och värker nu, trött efter de här dagarna i plugget.
Vi arbetade med motiverande samtal igår, att som kostrådgivare försöka hjälpa kunden utan att ge specifika råd.
En rolig och givande dag!

När jag kom hem från plugget så åt vi god lax med rotfrukter till, drack lite vin. Bara jag och Emma, riktigt mysigt :-)

Idag åker jag hem, så snart är de dags att börja packa. Ska äta frukost med Molly och Emma nu, pussa lite på Molly innan jag åker. Älskade systerdotter!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar