23 oktober 2012

I fas

Vilken härlig dag!

Jag har varit på oerhört bra humör hela dagen.
Tränade på förmiddagen och upplägget såg ut såhär:
5 set militärpress (där jag tog nytt PB!), frenschpress från pannan, axelflyes i cable, triceps med rep från huvud, sidolyft i cable, kickbacks, Hantellyft framåt, avrundade med 100 dips ;-)

Ett riktigt gött pass och kroppen var med på noterna. Första gången på väldigt länge känner jag att min kropp och mitt sinne är i fas med varandra. Bästa känslan :-)

Pluggat hela eftermiddagen och sen var det dags för tenta. Det kändes okej, så hoppas på det.
Har fler hemuppgifter att göra inför nästa utbildningstillfälle.

Middagen blev lite spartansk -
Ett berg av Köttfärs, zucchini, paprika, sockerärtor och plommontomater.

Nyss tagit en kvällspromenad,
nu ska jag glo på "halv åtta hos mig" och till det vankas mango&mullbär i soffan ;-) mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar