8 november 2012

7 timmar plugg

Oj oj, den här dagen har verkligen sprungit ifrån mig..

Tränade imorse som sagt, axlar och triceps. Upplägget? Here you go:
Militärpress 4x8,
Smal triceps pushdown 3x8Facepulls 4x8, Triceps med rep från huvud 4x8,
Stång till bröst 3x8, 50 reps, Axel-Rotation utåt 2x15,
Lyft åt sidan i cable3x8.

Resten av dagen har spenderats framför datorn och med blocket samt kostrådgivarpärmen.
Fick en av examinationsuppgifterna på mailen igår av min lärare, det gällde motiverande samtals-delen som är sjukt intressant men även riktigt krävande. Ägnade 7 timmar åt studierna, sen tog hjärnan slut och jag gav upp för idag.

Tog en lång promenad nu på kvällen, bara jag och musiken.
FÖRSTA promenaden på 8 dagar (!!!) så nu ska det satsas mer på konditionen. Mitt psyke mår sååå mycket bättre av frisk luft och härlig natur. Egen tid när det är som bäst.

Imorgon beger jag mig bort till närliggande stad för att diskutera ett samarbete genom träningen och möten. Ska bli riktigt roligt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar