10 november 2012

Raw bar

När alla andra sov imorse så var det dags för mig att gå upp.
05:10 var jag utanför dörren, vantarna och mössan på för det var minusgrader.
Under timmen jag var ute och gick så mötte jag inte en själ, det var bara jag i min egen bubbla med musiken som sköljde genom öronen för att väcka dem.
När jag kom hem var kroppen vaken och jag gjorde frukost, packade ner den och gick till jobbet, härlig start.

Lyxade med den här raw-baren till mellanmål, riktigt god och seg.
Ett hett tips till dig som gillar att kombinera nyttigt med gott när du lyxar till det, för priset är inte budget anpassat precis men helt klart värt att lägga pengarna på.

Kvällen spenderas med kärleken, imorgon fyller han år men vi firar ikväll (och imorgon!..).
Har inte träffat honom på fyra dagar så här ska de mysas med bad och vin.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar