1 februari 2013

Rutakut

Fredag idag, finfredag med 12 timmars jobb. Jobbar extra.

På jobbet är det flera som är intresserade av kost och träning och vet att jag är utbildad så jag får en del frågor och det är såååå kul. Jag älskar att inspirera och dela med mig av mina erfarenheter.

Idag kom jag och kollegan in på det här med bålträning och hon ville ha tips.
Jag kom då och tänka på att jag kunde visa henne ett pass ur "rutakuten" som Cecilia ordnar, med hjälp av appen '6 pack abes'. Vi körde en 'workout' ur appen och Kollegan blev så himla glatt överasskad och skulle köra skiten ur den här appen nu!

Jag ställer inte upp officiellt i rutakuten för jag hann inte anmäla mig utan jag kör lite sporadiskt när ja känner för det istället, annars tappar jag liksom gnistan för det hela.
Jag vet, det är bra med mål och utmaningar men ibland vill jag bara "fri" och göra det jag känner för.

Men ett tips alltså, ladda ner appen och börja "jaga stjärnor" :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar