23 februari 2013

Vad tränar ni?

Hej snyggingar!

Det har varit tyst här inne några dagar och anledningen är att livet tagit en snabb vändning hos mig. Ni får veta mer om det längre fram.

Fredagen bjöd inte på någon träning för orken fanns inte där och jag lyssnade på kroppen. Istället var jag på möte, drack mängder med kaffe och skrattade ikapp med en bästa vän. På kvällen åkte jag hem till mamma och gjorde överraskningsmiddag åt henne.

Jag och Micke gjorde helstekt fläskfilé och rostad sötpotatis/palsternacka i ugnen som stod klart när hon kom hem från jobbet. Ni skulle sett hennes min!
Hon blev rörd och bara så glad.
Resten av kvällen spenderades i hennes soffa, vi pratade minnen och mumsade på färsk mango (högsäsong nu, så håll utkik!)

Idag jobbar jag dygn, så ända träningen idag var 3 km morgonpromenad till jobbet. Bättre än inget :-)

Imorgon väntar Kettlebell-gruppträning!
Tränar ni på helgen eller kör ni vilohelg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar