15 augusti 2011

lite medicin lite bättre

vaknade med värkande, svullen hals idag igen och ögonen var helt ihopklistrade..
men nu när jag fått i mig medicinerna jag köpte igår så känns det bättre, halsen känns "som vanligt" och likaså ögonen. Jag hoppas och tror att jag kommer bli frisk om några dagar ialf :)

kikar på tv justnu, ska dra igång Gossipgirl snart :) är inne på sista säsongen nu och det är så grymt bra!

Vill bli frisk nu, vill inte vara och se såhär risig ut! hatar att bara sitta inne, tappa muskler och lägga på mig onödigt underhudsfett.. vill bygga, svettas, ta i och utvecklas NU!

ska göra lite morgonkaffe nu sen krya upp i soffan igen och mysa med min mysiga katt som ligga i min famn justnu. Resten av dagen kommer att bestå av tvättvikning, sotering av mina kläder och sen bara mys i soffan! ska glo igen nya numret av BODY :)

tänkte dela med mig av ett av mina favoritcitat när det gäller träningen som kommer från en av mina idoler, Richard Eriksson "Om du gör som du alltid har gjort, kommer du få det du alltid fått - OMVÄXLING!"

ha en grym dag :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar