7 februari 2012

Kvällens corepass

Nu har jag äntligen landat i sängen, nyduschad med en banan och EAA i magen som efterträningskäk.
Kände mig rätt mätt eftersom ja åt rätt nära innan passet så de räckte fint.

Passet ikväll då?
Ja "militären" min favoritinstruktör körde skiten ur oss! Hon hade haft uppehåll och inte lett Måndags Core:n på länge så nu fick vi köra hårt därför. Jag NJÖT! För det är den här anledningen som gör att jag går på hennes pass, hon kör HÅRT och det gillar jag.

Uppvärmning med massor av benövningar som gjorde att benem sved sådär sköntont sen fortsatte vi med plankor, ryggresningar, benfällningar, utfall, smala och breda armhävningar från låda varvades med hårda balansövningar som satte bålen på prov.

Nu är jag så trött så sängen kallar!
Tjing :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar