30 april 2012

Helgen som varit

Har haft en underbar helg!
Har fått dansa, träffat fina vänner, druckit lite gott vin och bara mått allmänt bra. :-)

Träningen i helgen har varit sköna promenader i vårsolen med fina människor. I veckan kanske man vågar sig till gymmet nu när halsen börjar ordna upp sig men det är knepigt med virus för man vet inte riktigt när det försvunnit fullt ut.

Sömnen har blivit lidande.
Jag är sjukt trött idag men jobbar dygn idag till imorgon så det blir inget speciellt Valborgsfirande för mig utan istället blir det att vila imorgon efter jobbet..

Vad gör ni på Valborg? :-)

2 kommentarer:

  1. Jag ska faktiskt inte fira alls. Jag orkar liksom inte och var ju ut med kompisar i fredags istället :) Det blir skön hemmakväll för min del. Imorgon kör ju Fitnessfighten igång för min del och jag vill vara fräsch och pigg :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej, men det låter ju som en skön kväll ändå :-) hoppas fitnessfighten går bra!

      Radera