28 april 2012

Hot

Dagen har rullat på, efter promenaden med pappa så kom mamma förbi och jag passade på att bjuda henne på lunch.
Vi åt kyckling kryddad med eldigt örtsalt och tamari (båda från renée voltaire), Wokgrönsaker och råris.

Jag gillar väldigt stark mat så både kryddan och sojan föll mig i smaken, riktigt hot! som utlovat på förpackningarna.

Det eldiga örtsaltet är Ekologiskt och innehåller bara naturliga ingredienser som Himalaya salt, paprika hot, chili hot, oregano, mejram, peppar och ingefära.

Tamari:n innehåller inget vete och består även den av naturliga ingredienser som bl.a. sojabönor, vatten, havssalt.

Renée voltaires produkter är rena från kolijox och det uppskattar jag, därför gillar jag att använda mig av dom.
Tummen upp för de både sojan och kryddan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar