21 juni 2012

Kesellafluff

Igår spenderade jag dagen med att ta reda på lite mer kring efterfrågan här omkring efter en PT-online samt eventuella kunder som efterfrågar liknande tjänster.
Jag kan i nuläget utforma Träningsscheman och mer generella kostscheman. 
(kan ju en hel del om det där med kosten från tidigare personliga erfarenheter samt PT-utbildningen men är inte utbildad kostrådgivare ÄN, I oktober blir jag det.)

Jag är även väldigt sugen på att arbeta mer med personlig coaching, som lifestyle coach då jag har en del i mitt eget bagage som hjälpt mig att bli bra inom ämnet sen har jag läst till massor av information på de utbildningar jag gått nu också.

Gårdagen spenderades även i gröngräset med en väldigt nära person, åt jordgubbar och drack kaffe samt snackade skit. Det hjälpte mig att slappna av, som jag annars har så svårt för, så det var riktigt skönt att bara kunna få andas ut ordentligt efter en tid av hets, både på utbildningen och på hemmaplan.

Min hals strejkar fortfarande, så himla tråkigt men jag har ställt in mig på att vila veckan ut för att vara 110% säker på att jag är frisk när jag sätter igång med hårdträningen inför Tjejmilen 2012.

Idag tog jag lååång sovmorgon och åt precis frukost nu, riktigt skönt att få sova ut då jag arbetar imorgon på Midsommar och börjar tidigt. 

Dagens frukost: Kesellafluff enligt Cilla, toppat med mandlar och färska jordgubbar, vardagslyx!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar