15 juli 2012

Härliga helgen

Justnu så krånglar bild-funktionen på bloggen och därav bildbristen i de senaste inläggen.
För er som vill se ännu lite mer av min vardag så finns jag på instagram som jagkanjagvilljagska :-)




Gårdagen var riktigt härlig!
Var med min syster och pappa nästan hela dagen, åt middag hos pappa med dem.

Grillad fläskfilé, grillad färsk majskolv, mozzarella-sallad och tzatziki :-)
riktigt gott!

Sen blev det spontan utgång med grabben och hans vänner, rolig kväll som bjöd på många skratt.

Idag har jag mest såsat omkring i mjukisbyxor, sagt hejdå till grabben som drog till Norge, träffat en fin vän som kommit hem från Ö-vik och ätit underbart god fruktsallad med gött sällskap :-)

imorgon väntar låååång dag på jobbet men det känns okej med tanke på vilken fin helg jag haft :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar