18 juli 2012

Värk

Tampas med the mensvärk from hell.
Den slog till igår på jobbet med full kraft.

Efter en morgon med bra humör, med en lite molande känsla i bäckenet men ändå rätt överkomlig smärta vandrade jag till jobbet.

Jag fick först migrän sen en hejdundrandes mensvärk, så min kollega skickade hem mig och det var tur.
För resten av dagen var jag i princip orörlig, helt slut i kroppen och huvudvärken samt mensvärken rubbades inte hur mycket painkillers och vatten jag än tryckte i mig.

Idag vaknade jag till samma öde, samma värk men huvudet känns lättare iallafall.. Har legat hemma hos pappa och vilat mest hela dagen på altanen,.

Vet att träning kan "bota" mensvärk så jag gav det ett försök, en Jogg/promenad på 30 min gjorde susen :-) så tre timmar försvann värken men nu har den återvänt så nu vankas storhandling på Apoteket, painkillers och annat sköj ska fyllas på.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar