25 september 2012

Avslutet på tisdagen

Resten av gårdagen bjöd på massor av skratt och flum (vi var båda väldigt trötta efter en intensiv jobbhelg).
Vi handlade lite käk, hyrde en film och drog hem till mig.

Åt maten och snackade en massa strunt, när jag är trött kommer de bara massa tok ur munnen på mig...

Sen en timme senare när maten sjunkit undan tog vi en kvällspromenad.
På slutet av promenaden fick vi för oss att jag skulle rida på Mickes axlar sista biten och vad roligt det var, haha!
Båda skrattade så vi kiknade men ändå lyckades jag sitta kvar där uppe utan att ramla ner av allt skrattande.

När vi kom hem kokade jag te pch sen var det filmdags.
Kikade på filmen Project-X, har aldrig sett en roligare/sjukare film, helt insane och ni måste bara SE den!

Nu är det ny dag, äter för tillfället frukost i soffan. Ska strax till tåget för att dra till annan ort och Planera framtida träningsmöjligheter som ska utveckla mig (!) :) älskar att satsa på mig själv, vill växa, bli större, starkare och få mer kunskap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar