25 september 2012

Träning+överasskning

Dagens träningspass gick inte helt enligt planerna då jag inte kände mig helt hundra i kroppen.
Jag försökte ändå följa så gott jag kunde och så långt kroppen tillät mig.

Upplägget för idag såg ut såhär;
Skivstångscurl 7 (tunga!) set, bänkpress 5 set, Hammercurls 5 set,
Cableflyes på bänk 4 set,
bicepscurl i cable med rep (dropset),
Sittande bröstpress 5 set.

Åsikt om dagens pass;
Jag körde tungt men tillät kroppen att bestämma tempo.
Hade ingen som passade mig i bänkpressen så där var jag tvungen att hålla tillbaka lite tyvärr..
Vilan emellan seten låg på 90 sek+ eftersom jag körde så pass tungt. Maxträning gör en trött vet ni;-)..

Efteråt skulle pojkvännen överasska mig sa han....and he did!
Han hämtade mig och förde mig till en underbar restaurang där vi har lunchat färdigt precis, mätt nu;-)

Nu ska vi tydligen ut på något mer äventyr, får se vad han har i kikaren.
Han är ingen romantiker egentligen men ibland lyckas han!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar