30 september 2012

Partypeople

God morgon! (eller god förmiddag kanske..?)

En förkylning la sig på mig för några dagar sedan och därför har jag inte tränat sedan förra måndagen.
Jag märkte, när jag började vila, att jag var väldigt sliten i kroppen efter en tid med hård träning.

Nu har jag börjat återhämta mig (äntligen!) och någon gång under veckan hoppas jag på att kunna dra till gymet igen, som vanligt.

Igår träffade jag många saknade människor och drack (några glas) gott, vitt vin.
Hade en rolig kväll och idag är jag lite seg i skallen, det känns att jag inte längre är den partyprinsessa jag en gång var ;-) skönt dock eftersom jag trivs mer med min tillvaro som den är nu mot för förr.

Nu blir det soffan resten av dagen/kvällen med älsklingen.
Ska glo på Men in black 3,
hoppas den är lika grym som jag hört.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar