1 oktober 2012

Ny header

Ibland längtar jag efter att möta en person, som kan läsa mig som en öppen bok. En person som jag inte behöver förklara för, varför mina ögon svämmar över av tårar, utan att personen ser vad som pågår bakom stängda dörrar.
Jag är bra på att prata om känslor och hålla om en vän när den behöver det, att prata om mina egna känslor, är svårare har jag märkt.

Börjar måndagen med min vanliga rutin på lediga dagar, en lång frukost i soffan framför morgontv;n,
bestående av 3 ägg, ett glas juice och en stor kopp kaffe.
(Inte paleo men jag tänker inte offra min morgonkaffe).

Snart ska jag sticka iväg till gymet, första passet efter en veckas vila
:) vi får se hur det går.
Jag kommer träna efter dagsform, ingen hets.

Gillar ni den nya headern föressten? Jag är supernöjd och väldigt tacksam för att den vackra studenten Caroline hade tid över till att knåpa ihop den.
Hon känner inte ens mig personligen men la ändå en del av sin fritid på att hjälpa mig, det värmer. Tack :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar