1 oktober 2012

What a day!

Träningen gick bättre än förväntat och jag gick från gymet med ett leende på läpparna.
Vad jag tränade? Axlar och triceps, tog det rätt lugnt och lät kroppens status bestämma tempo och vikter.

Eftersom jag tränade ensam idag så fick jag be en okänd gubbe om passning när jag körde riktigt tungt och han var verkligen trevlig och hjälpsam, sånt gillas. Jag tycker 'gymfolk' över huvud taget är riktigt hjälpsamma om man frågar ifall man får 'köra emellan' eller få hjälp med passningen i tunga övningar, det gillar jag. Feels good to be back!

Sen överraskade min bättre hälft genom att hämta upp mig och bjuda på lunch, sånt uppskattar jag otroligt mycket. Så vi skrattade och jag njöt, både av den goda maten men även av mitt fina sällskap.

Ibland slår det mig, att fan, vilken tur jag har.
Jag har tagit mig ur/igenom ätstörningar, klarat av skolan, utbildat mig till en av mina drömyrken - Personlig tränare och snart även Kostrådgivare. Jag kan träna och jag är frisk, jag har en underbar familj och underbara vänner som stöttar och skrattar med mig genom livets berg och dalbana.
Så mycket som man tar för givet men som jag är oerhört tacksam över. 

Kvällen har bjudit på skön promenad för att rensa skallen, mörkret och musiken gav riktiga höstkänslor.
Nu är det snart vinter, vänner. Jag älskar't!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar