6 september 2012

Snabbmat när den är som bäst

Den gröna supersmoothien jag drack igår verkar ha gjort ett bra jobb för idag vaknade jag helt utan förkylningssymtom, gött!

Har varit ute på vift mest hela dagen, lunchat med min bättre hälft på bästa stället samt kikat lite på stan och druckit chaite med två snälla grabbar.

På eftermiddagen infann sig ett enormt träningssug så jag stack till gymmet och fick ihop ett härligt blandpass.

Upplägget för dagen;
25 st frontböj, 25 st sumosquats,
50 st Goodmornings,
20 st skivstångscurl,
30 st breda latsdrag,
20 st 45gradig-rodd,
25 st brutalbänken, 20 st assisted chins (vill bli fri nu från den där jävla brädan som pinsamt nog, lyfter benen åt mig)
Avrundade passet med:
3 set x 1minut plankan på tå med händer på medicinboll,
25 st "Båten" och 50 russian-twists med KB.

Det var en hungrig tjej som traskade hemåt, nu har jag nyss ätit och dagens middag bestod av laxpytt.

Ugnsstekt lax (går supersnabbt att tillaga bara ugnen blivit varm).
Skivade upp ett gäng grönsaker och stekte på/wokade med kokosolja.
sen blandade jag ihop grönsakerna med laxen och hällde på lite avokadoolja ovanpå, KLART!
Enkelt, bästa sortens snabbmat om du frågar mig.

Nu ska jag krypa ner i mjukisar och dricka te, kvällsmys i höstmörkret framför en bra film med en snygg kille. "- Om jag har det bra? Hell yeah! I'm blessed :-)"




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar