7 september 2012

mysig start på helgen

Idag vaknade jag utvilad, bredvid mannen i mitt liv.
Han kramade om mig bakifrån och pussade mig i nacken sen sa han
"- Godmorgon hjärtat!"
Det fick mitt hjärta att slå frivolter och ett leende från öra till öra infann sig.

Vi kramades en stund innan vi beslöt oss för att ta en morgonpromenad i finvädret innan frukost.
7,5 km traskade vi på och pratade om allt mellan himmel och jord.

Efteråt lagade vi bamsefrukost och medan äggen kokades så passade jag på att utföra terapeutisk töj på honom då han var stram i några olika muskler.
Sen var det frukostdags i soffan framför morgontv;n.
En riktigt mysig start på helgen :-)

Nu har jag hunnit packa väskan, pussat honom hejdå och sprungit till tåget (tidsomptimist idag..).

Ska iväg på ett träningsrelaterat äventyr över dagen, mer om det senare.

(på bild; grabben andas ut utanför porten efter morgonpromenaden)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar