31 oktober 2012

Back in Sthlm

Kom fram till Sthlm tidigt idag och åt lunch med systrarna.
Var även in en sväng på Casall och plockade upp Sofia. Vi tog en smoothie på Blueberry och snackade lite skit :-)

Efter dagen på stan var jag helt slut och blev därför överlycklig när min storasyster sa att hon ville ge mig min 20-årspresent idag.
Det var en helkroppsmassage där jag fick bestämma fokus osv, jag valde extra fokus på benen och axlarna samt ryggen.

Emma är en grym massör som vet hur man ska handskas med stela muskler. Hon är ganska hårdhänt men det är skönt tycker jag, för efteråt så känns det parti hon arbetat med så härligt varmt och man riktigt känner att cirkulationen kommer igång i kroppen.


Jag har bestämt mig för att unna mig massage mer regelbundet hädanefter, för min kropp får slita en hel del med tanke på mina träningsvanor och behöver därmed mjukas upp mellan varven.

Viktigt att tänka på när man ska bli masseras är att vara frisk, har du en infektion i kroppen och får massage kan den bli värre för att kroppens cirkulation sätter fart.

Nu är det sovdags, trött brud ska orka med morgondagen som spenderad i plugget 8 timmar. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar