1 november 2012

Byte av period

Godmorgon folks!

Själv var jag på gymet vid kvart i sju, redo för ett morgonpass.
Invigde min "lätta" period idag och det innebär att jag kör 8-12 repetitioner och Max fyra set per övning.

Detta gör jag för att "lasta av" efter min tyngre period och jag kände verkligen idag att jag har höjt min lägsta nivå :-)

Dagens upplägg: 3 set hantelcurls,
3 set bänkpress, 3 set skivstångscurl, 3 set hantelflyes, 3 set Hammercurls, 3 set pullover.

Effektivt pass! Känns som att tiden gick sjukt fort idag, antagligen för att vilan mellan seten minskar nu när jag har en "lättare" period. Gött iallafall :-)

Dagens post-workout Mellis bestod av ett hårdkokt ägg och en kopp kaffe, gott. Nu är det dags för kostrådgivarplugg, del två börjar idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar