5 november 2012

Härliga tisdag!

Hey peeps'!
Ny dag, nya utmaningar.
Gårdagen bjöd på en välbehövd vilodag eftersom kroppen kändes riktigt sliten efter helgens träningspass (och dubbelpass..).

Jag är en jävel bland vikterna just nu och det har gett riktigt synliga resultat både styrkemässigt/utseendemässigt.
Vissa människor i min närhet frågar hur jag har gjort och hur jag orkar träna så hårt och ofta.
Svaret är enkelt: för det första älskar jag att träna. Det ända jag har gjort är spenderat otaliga timmar på gymet eller i naturen, där jag har slitit för att växla upp från lägre nivåer till den nivå jag är på idag.

Jag har inte fått någonting gratis, jag föddes inte stark och hade obefintliga muskler på överkroppen tidigare.
Jag har kämpat för det här och nu ser jag resultaten av allt slit.
Det ska tilläggas att jag är en envis-jävel och inte viker mig i första taget och det är en enorm styrka just i det här avseendet när det gäller att kämpa för att utvecklas.

Idag är jag beredd att ta tjuren vid hornen igen och ska därför snart vandra iväg till gymet.
Härliga tisdag!

1 kommentar:

  1. Härlig inställning! Inga muskler bygger sig själva, lika lite som konditionen byggs upp utan träning. Kul att ha hittat till din blogg! :)

    SvaraRadera