17 december 2012

BCAA bejb

Helgen bara sprang ifrån mig. 
Jag har mestadels pysslat på hemmaplan för att få lite ordning innan julen och nu är lyan fin till jul. 

Igår blev det ett morgonlöppass med endast BCAA (aminosyror) och kaffe i kroppen. Varför jag drack aminosyror? För att motverka det katabola tillstånd som kan uppstå i kroppen och bryta ner musklerna. Emelie gästbloggade på Aldrigvila.se och skrev ett väldigt bra inlägg om det, läs det R

Söndagskvällen spenderades hos mamma där vi lagade tacos jag, hon och Mikael eftersom hon fyllde år. Sen åkte vi direkt därifrån till bion för att se The Hobbit. Filmen var underbar och nu får vi vänta ett år till nästa film kommer ut.


Idag är det ett dygn på jobbet som väntar så nästa styrkepass går av stapeln imorgon.
I veckan ska jag ge mig i kast med att baka lite spännande grejer samt utforska nya köket i lyan. 
Stay tuned!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar