18 december 2012

Fightingface ON!

Gick av mitt dygnspass idag och har spenderat hela dagen med min bejb.
Vi har kollat på en gammal favoritfilm, gått promenad, ätit lunch i form av biffar med rptfrukter, sötpotatis och sallad på bästa stället.
Sen blev det kaffedrick och tagg inför gymet.

Jag hade planerat dagens upplägg åt oss inför passet och det såg ut såhär;
15 min på crosstrainern som uppvärmning.

Sen satte vi igång med militärpress (där jag slog PB!), axelpressar med hantlar, axelflyes, rotatorcuffträning.
Sen var det dags att köra mage; situps med vikt och axelpress (15 kg), russian twists, fällknivar, plankor och hängande benlyft.

Situps med vikt gjorde att min fightingface kikade fram 


Efteråt var mannen i fråga minst sagt slutkörd och jag med för den delen.
Så resten av kvällen spenderas nog i soffan i hans famn. Älska livet!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar