3 december 2012

Saknar svetten...

Hade planerat att träna idag för första gången på snart två veckor men efter att ha vaknat med feber inatt så får jag tänka om.

Jag har haft feber en vecka nu, saknar verkligen svettlyckan nu men försöker att hålla ut och fokusera på att bli helt bra i kroppen så jag sen kan ösa på med 100% när jag väl kan träna igen.
Ingen idé att tjuvstarta för då finns det risk för att sjukan tar om igen.

När jag inte kan träna så får jag helt plötsligt väldigt mycket fritid och just nu försöker jag fokusera den tiden på att laga god, bra mat (för att påskynda förbättringen från förkylning). Jag ägnar mig även åt att packa flyttkartonger, för om lite mer än en vecka flyttar jag.

Då blir det större, ljusare och det bästa av allt - jag blir ÄNTLIGEN sambo med min Mikael :-) underbart.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar