24 januari 2013

Dagen började med morgonpromenad med sambon, bästa understället var på och solen sken. Promenader är verkligen frihet för mig och eftersom jag varit nere just nu så behöver jag komma ut mer nu än någonsin, behöver få känna solen lysa på näsan.
Vad gör du när du känner dig lite nere? Alla tips välkomnas med öppna armar.

Försöker även variera min träning just nu med kondition och gruppträning. Så därför gick jag på ett kettlebell-gruppträning ikväll.

Upplägget bestod av fyra block, med tre övningar i varje som vi körde sex minuter var. Några av övningarna vi körde var knäböj, marklyft, amerikansk/rysk sving, enhandspress, burpees med sving, rodd.

Ett riktigt jobbigt pass som fick mig att få tunnelseende, spyan var inte långt borta och svetten sprutade, underbart!

Nu blir det filmmys i soffan med sambon och hans polare.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar