12 maj 2011

efter tre dagar med godis och annat skit så ska jag skärpa till mig idag och bara leva på mat idag ;)
man kan inte trycka godsaker varje dag utan att riskera att öka i vikt, iallafall inte jag.
Tror att nervositeten kring teoriprovet till körkortet gjorde att jag åt mycket skit, blir sån när jag är nervös inför något! gjorde en uppsats på samhällskuskapen i höstas som landade på 15 sidor och var förjävlig och den fick mig också att äta upp mig bra nog.

Ikväll blir det kyckling till middag, gött sörru! sen blir det ett gympass med mitt hjärta:)

Ska iväg och boka spraybrunsolning inför balen snart också när lönen trillar in, samt beställa lite protein och annat gött inför träningssommaren, jag blir ett riktigt träningsfreak om somrarna nämligen :)

CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar