10 maj 2011

kommit till insikt

Var med skolan i Järvsö på ett hotell på utbildning, där bjöds  det på massa gott, bla tacos ;) 
hur gott som helst! man kände sig lite baktung när man begav sig hemåt efteråt.. ;)
Jag har äntligen slutat få ångest när jag äter "fel", förr kunde jag straffa mig själv genom att kompensationsträna eller kompensationssvälta om jag åt något förbjudet, men inte idag. 
Varför? jo för jag orkar inte leva för att vara smal, då försvinner allt det fina i livet. Jag vill inte att det ska stå på min gravsten "Linneas högsta önskan var att bli smal", det gäller att hitta en balans :)


Ikväll blir det förhoppningvis en långprommis eftersom jag hade vilodag igår, kanske ett gympass också?
Blir städning och diskning här hemma först eftersom jag stör mig på att det är  stökigt! ;p


gud vad jag längtar till den 25e nu, då blir det lön och studiebidrag = tatuering + shopping av lite nya snygga träningskläder, wei :)


Note to self: glöm inte att gå och handla mat ikväll så ni har frukost till imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar