8 maj 2011

tankar på det förflutna

Den här veckan har jag tränat sex pass på gymmet, svettiga och hårda pass har det varit. 
Jag har promenerat 6 mil totalt denna vecka, nästa vecka kan jag nog toppa cardion ;)
Jag älskar att starta dagen med en lååång promenad, man vaknar till och känner sig fräsch resten av dagen.

Jag har tänkt på saker och ting jag gått igenom med ätstörningarna, hur mycket tid och ork dom tagit av mig. Jag har missat så mycket av livets härligheter för att jag varit upptagen med träning och mat, varit rädd för att hamna i situationer där jag inte skulle kunna avstå.
Jag önskar ingen ett straff som en ätstörning är, det snor din tid, din ork och i många fall din livslust.
Jag har tagit mig ut på andra sidan, men jag arbetar fortfarande dagligen med att hålla mig på banan så att jag inte trillar ner i ana:s käftar eller bulimiträsket, bara tanken på att trilla dit igen får allt jag gör för att hålla mig på banan att kännas livsviktigt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar