28 juli 2011

HÅRT benpass

Fick lön igår, men halva lönen gick åt till hyra, räkningar och skulder. Hämtade även ut ett paket jag beställt, det innehöll EAA och en kamouflagefärgad sport bh från better bodies :)
Sportbh:n var riktigt skön, som förväntat :)

Har nyss bränt av ett rejält morgonpass på gymmet, det blev ben idag och det pumpades tungt så nu känns det redan i sätet. Jag älskar att köra ben så jag la på riktigt tungt i alla övningar. Körde superset i utfall i smithen samt i marklyft och benböj, skönt ;) Efter gymmet blev det en promenad :)

Nu sitter jag och smuttar på en proteindrink, ska snart iväg till polisen och hämta ut min cykel.
Den blev stulen på midsommarafton och i förrgår hittade jag den ute på ett ställe rätt nära där jag bor.

:) ska umgås med Nathalie idag, ska bli mys ;) om hon vaknar någon gång de vill säga...

PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar