25 juli 2011

vägning, shopping och annat

Glömde skriva om vägningen från i lördags, jag vägde ju 67 när jag började projekt "fitness tjej" och nu väger jag 63 kg :) på 4 veckor har man gått ner så pass.
Nu ska här byggas rejält med muskler ;)

Dagen började tidigt idag, klev upp åtta med hjärtat som skulle till jobbet. Vi åt frukost sen drog han och jag drog till gymmet. Lagom med folk idag, körde på utan att behöva vänta på maskiner eller andra tillbehör, körde axlar och bröst idag. Kändes bra och jag var helt slut efteråt.

Gick till pappa och drack kaffe med syrran och hennes kille, sen åkte vi till stan. Hittade gardiner till vardagsrummet, present till gubben och ett linne på rean till mig :) köpte även två bodysar till min gravida syster, en med kanelbullar på och en med semlor på :D det blir fint på den lilla!

Har nyss stekt amerikanska pannkakor till gubben min så nu väntar jag på att han ska sluta så han kan käka och efter det blir det storhandling :)

Jobbar inatt också, och imorgonnatt!

PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar