31 augusti 2011

klippning

 FÖRE

OCH 
EFTER

Igår var jag till min favorit frisör Lina och klippte mig, det var dags för håret var jätteslitet MEN jättelångt.
Jag såg ingen mening i att strunta i att klippa mig bara för att de blivit så långt för de var så himla fult i topparna.. sist jag klippte mig var ju 3 juni så det är ett tag sedan.
Skönt med lite kortare hår och tunnare tycker jag, speciellt eftersom jag tränar i princip varje dag och då klibbar håret fast i nacken osv när det är för tungt och för långt.

Gårdagens rygg och magpass gick fint, har grym träningsvärk i ryggen idag men det känns skönt att veta att man tar i!

Ska strax iväg på möte med Syo:n på stadshuset och diskutera vilka kurser jag ska läsa i höst,
kanske ska läsa en KY-utbildning med start till våren och isåfall blir det STHLM ett bra tag.

Senare blir det en långpromenad eftersom det är vilodag från gymmet idag, lite bakning och matlagning hade jag tänkt. Samt sortering av tvätt och annat kul.

Ha en fortsatt bra ONSDAG :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar