31 augusti 2011

möte och ärenden

Har varit hos Syo:n på stadshuset på möte nu, kom inte fram till mycket och den utbildningen jag vill gå tar inte in nytt folk förrän nästa höst och det SUGER JU för då ska jag behöva vänta till i vår för att söka och börja i slutet av Augusti.

Var på Åhlens och shoppade presenter till två vänner som fyllde 20 i våras (ja jag är riktigt seg på presenter) men bättre sent än aldrig! eller hur? ;)
Köpte även eyelinerpenna, en duoögonskugga, ansiktsmasker och en bubble bath and shower creme (Nedan)
Den luktar underbart av blåbärspaj, mums!

Justnu är sitter jag här med en stor kopp kaffe och taggar inför promenad :)


 Kanske blir det utgång ikväll! vem vet? Jag älskar ju att dansa så jag är lite småsugen, nykter utgång såklart.

Ha en grym fortsatt ONSDAG :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar