2 september 2011

myspys fredag

FREDAG, ÄNTLIGEN HELG :)!
som arbetslös är man glad när det blir helg för då jobbar inte alla och det händer lite mer på umgängesfronten.
Idag är planen att fyra söta tjejer kommer hit och sen drar vi och fikar innan jag och Nathalie ska ställa upp i "modell för en dag" bli sminkade, stylade i håret och fotade :) spännande! ska packa några outfits som jag kan ha.
Ikväll vid sex drar jag och hjärtat på kräftskiva hos hans moster, den allra första för min del (!) blir nog mysigt.

Var så sjuuukt trött imorse när finaste klev upp så jag låg kvar och drog mig medans han åt frulle och drog till jobbet. Vid halvsju lyckades jag slita upp mig själv ur sängen för att äta frukost och peppa inför CORE :)
Har inte kört gruppträningspass på jag vet inte när så nu tyckte jag att de var dags och nu är jag hemma,
passet var GRYMT! det var favoritledaren militären som körde så slut blev jag allt ;)
Efteråt drog jag in på gymmet och körde biceps, triceps och lite mer mage.

Nu blir det matlagning! har inga matlådor nästan så ska dona lite sånt sen hinna hoppa in i duschen innan brudarna kommer!

HA EN GRYM FREDAG OCH MÅ BRA :)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar