3 september 2011

segislördag

Lördag idag, seg som ett as kravllade jag mig upp imorse.. både jag och finaste är jättetrötta.
Han har jobbat 7-4 hela veckan och därför har jag klivit upp fem med honom på morgnarna så en sovmorgon var på sin plats idag kände vi båda två!
Hade jättetrevligt igår på kräftskivan, god mat och trevligt sällskap! 

Har sjuuuuuk träningsvärk i benen idag, efter Corepasset igår och benpasset i torsdags.
Triceps och biceps gör sig påminda dom med, haha.

Idag när vi vaknat, duschat och donat så begav vi oss ut på stan för att glo på folk och fönstershoppa lite,
fikade på Nya konditoriet och bara mös. Drog in på lifebutiken och köpte en smartshake med fack för pulver/piller som jag läääänge suktat efter. Det fick bli en rosa för min del eftersom finaste köpte en svart, orkar inte blanda ihop dom.

Idag åker fina emelie hem också, hon har varit hemma över sommaren men återvänder nu till Ö-vik för ännu ett halvår av plugg. Det är så tråkigt när du drar emelie, de känns som du är på andra sidan jorden och pluggar och lever ditt liv när vi är här hemma i Bollnäs och saknar dig.. men jag vet att du gillar din utbildning, livet som Ö-vik invånare och vännerna du skaffat däruppe så jag är glad för det för din skull :)

Finaste är seg i kropp å knopp så han spelar bara Black ops och jag är rastlös som ett as, de kryper i mig!
Men vi får se vad som händer idag och ikväll, kanske ska ut med flickorna om jag orkar.
De blir nyktert såklart och massa dans, de är det jag älskar med utgångar, att få shakea ;)

Nu ska jag återgå till soffan och vila,
Ha en fortsatt bra Lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar