3 september 2011

Glädje

Har känt mig lite låg i några dagar nu för att jag inte kommit på vad jag vill göra med mitt liv än,
ska jag bara söka jobb och bo kvar här i lilla Bollnäs? eller är det meningen att jag ska börja en utbildning, flytta och leva på CSN?
Nu har jag sökt utbildningar och määängder av jobb, men jag vet inte riktigt vad det är jag vill än så vi får se hur allt slutar.
Jag blir förvirrad men jag försöker att inte gripas av panik medans mitt sinne skriker efter att få rutiner igen.. saknar dom. Jag är ju ett kontrollfreak (Yes, i said it) men jag är medveten om det och därför är det lättare att stoppa sig själv innan man får panik över skitsaker. Så när jag såg den här bilden blev jag så himla glad, den har helt klart gjort min lördag sjukt bra hittils och den ska bli en inspiration till att inte ta livet så seriöst jämt för lyckan bilden utstrålar gör mig alldeles varm inuti :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar