4 september 2011

storstädning och söndagsträning

Söndagsmorgonen har gått åt till storstädning av lyan men nu är det rent och fint här och som det sanna kontrollfreak jag är när det gäller ordning och reda så kan jag äntligen andas ut.. har gått och mått dåligt över att vi haft det så rörigt men nuså :)

Idag har jag egentligen vilodag som igår men jag det kliar i fingrarna så jag tänker följa med finaste på gymmet och köra hans styrkepass idag. Blir blandannat marklyft, ska bli kul och se hur mycket jag orkar idag :)
Har bara kört med stång förr men i torsdags la jag på 20 kg så då blev det 40 kg med stången och jag klarade av det! var riktigt stolt när jag gick ifrån gymmet den dan kan ja säga ;)

Ikväll blir det hemmamys och bubbelbad med min fina älskling för idag har vi varit tillsammans 5 månader, snart ett halvår! tänkasej :)

Ha en fin söndag allihop, för det ska jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar