17 november 2011

Flytt torsdag

Denna torsdag har hittils bestått av massa bärande av grejer och kartonger (inte mycket kvar nu) sen har jag lastat ur en del grejer och skapat någon slags ordning i allt kaos:)

Har även haft besök av jossan, drack kaffe och pratade strunt i några timmar, välbehövligt! :)

Efter hon dragit så drog jag till gymmet, tog typ 5 minuter att gå för vi bor jättenära gymmet nu och de är fan nästan de bästa med att ha flyttat hit :D

Benpasset gick helt okej, kunde inte köra några vadövningar dock för jag har sträckt ena vaden så den säger ifrån ganska rejält bara jag är ute och går.. Får vänta ut det innan jag kan Träna på som vanligt igen.
Någon cardio blir det inte idag då jag redan kört "trapp intervaller" genom allt springande uppför våra trappor med kartonger, har sprungit så svetten har sprutat så jag känner att jag gjort mitt på den fronten för idag.

Nu vankas det middag!
Räkor, Wokgrönsaker och bulgur står på schemat idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar