27 november 2011

Igår & idag

Godmorgon!

Har precis ätit frukost med min älskade sambo, blev en smoothie gjord på saften från två pressade apelsiner, en Kiwi, några mandlar och 100 g jordgubbar. Till det åt jag en Wasa sport med ett hårdkokt ägg på :) mums!

Sitter och planerar dagens träning nu.

Igår var vi på Mobackes trädgårdscenter, kollade på deras underbara amaryllis utställning:).
Sen åkte vi till stan där jag shoppade lite nytt till garderoben för presentkorten jag fick när jag fyllde år.
Fick med mig två snygga t-shirts, en flanell skjorta och en skjortklänning i glada färger då jag har märkt att min garderob bara innehåller svart, vitt och beige typ. ;)

Sen gled dagen på, vi fick fikabesök av Daniels syster och pappa och sen hans kompisar :) trevligt. Sen blev det adventsmys med hjärtat.

Här är lite bilder från igår:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar