8 november 2011

I'm on fire!

Förkylningen är inte speciellt framträdande idag så alltså är jag snart frisk! , är lite snorig bara men det är ingenting mot hur det var i helgen (!) var slemmig i halsen, kunde knappt prata, snorade något så sjukt mkt och hostade.

JÄVLAR vad bra det gick att träna idag, antar att min kropp och min förkylning behövde helgens vila från fredag till idag. Körde superset i alla övningar och tröck på bra.

Har varit effektiv på hemmaplan idag också eftersom jag inte blev utringd på nå jobb idag.
Har dammsugit, dammtorkat alla ytor och golv, samt plockat iordning så nu är jag NÖJD med dagens insats. En lite rolig grej var att när jag precis städat färdigt så fick jag sms av daniel om att det skulle komma folk hit och kolla på lägenheten, vilken timing liksom haha!



Nu blir det en promenad i det mysiga vädret, PEACE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar