20 januari 2012

Sådärja

Första tentan avklarad, får dock inte veta resultatet förrän om ett tag, tråkigt nog..

Efter tentan sprang jag av mig lite stress, sköntjobbigt. Benen var som stockar för energin var inte på topp, pga slarv med mat.. Ajaj.
Varje minut var en seger och efter tjugo minuter så tog de stopp.

Sur som attan gick jag från gymmet..
Men jag är glad att jag ens tog mig dit och faktiskt gjorde någonting, istället för att skita i de, man får se de bra i de dåliga. :)

Nu är jag hemma, sitter och myser med bästa systerdottern. Ikväll blir de avskedsmiddag med bästa systrarna, deras killar och systerdottern. Sista natten i Sthlm inatt som kommer, imorgon väntar hemfärd.

Har haft en jättehärlig vecka här hos Emma, har varvat plugg mes kvalitetsmys med henne, Molly och min andra syster Sofia. Har till och mes lärt mig att hitta lite i Stockholm, känns bra:)

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar